#3 Egy nap Budapesten - A day at Budapest

2018. július 31., kedd

Halihó!
Vidéki vagyok, így ha elmegyek Budapestre, az egy kisebb kirándulásnak is beillik. Legutóbb a világ egyik legédesebb, legcsodálatosabb emberével jutottam el, akit van szerencsém a legjobb barátaim között tudni. Nagyon klassz kis programmal vágtunk neki Budapest utcáinak, és azt kell mondanom nem csalódtam.
Hi guys!
Well, I'm rural, so whenever I go to Budapest it becomes a smaller tour. Last time I went with one of the cutest and most wonderful people of the world, and I have the fortune that she's one of my best friends. We had a very cool program, and to tell you the truth I wasn't dissapointed.
Délelőtt fél tizenegyre értünk a Keleti Pályaudvarra és onnan elmetróztunk a Vegan Gardenbe. Már egy ideje szemeztem vele az instagramon keresztül, nagyon tetszett az egész hely alapötlete. Az épületrengetegben bújuk meg ez a kis kert, és mintha egy másik helyre csöppennél, amint belépsz a kapun. Körbevesznek a kis buszok, amelyeknek oldalán gusztábbnál gusztább fogások képei kelletik magukat, hirtelen nem is tudva melyiket válaszd. Mi végül két szejtán hamburgert választottunk, Adri fűszeres krumplival és fokhagymás szósszal, én pedig édes sültkrumplival és veganézzel. Életem egyik, ha nem a legjobb hamburgere volt. Az egész helyen én személy szerint még annyit változtatnék, hogy befüvesíteném a földet és jobban öntözném a meglévő növényeket. De mindezek ellenére mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy menjenek és egyenek egy jót.
We arrived to Keleti Pályaudvar (one of  Budapest's trainstations) at 10:30 am and we went to the Vegan Garden with metro. I was looking at it on instagram for a while, I really like it's concept. The garden is hiding between a lot of buildings, it's like you arrived at a whole different place at the moment you enter the gate. You're surrounded with the buses, which's sides there are pictures of a lot of toothsome foods. We chose two seitan burgers, my friend with spicy potatoes and garlic sauce, and  I with sweet potato fries and veganese. It was one of the bests if not THE Best burger in my life. In the whole place I would change only two things: more grass and water the existing plants. But against these two things I absolutely reccomend to go and eat there.
Kajakómásan feltápászkodtunk és következő célpontunk a Body kiállítás volt. Én már voltam egyszer, amikor nagyjából tíz éve volt már Budapesten, de szinte egyáltalán nem emlékeztem rá, így ugyanannyira lenyűgözött, mintha tényleg először láttam volna. Tudom, hogy már nem látható a kiállítás, de ha legközelebb Magyarországra érkezik, vagy olyan helyen jártok, ahol éppen kiállítják, mindenképpen nézzétek meg. Csodálatos látni, hogy igazából hogyan is nézünk ki belülről, hogyan működik a testünk, ha egészséges vagy éppen beteg. Nekünk még annyival nyújtottak több élményt, hogy orvostan hallgatók járták a kiállítás és plusz információkat meséltek az adott területeken, valamint kérdezni is lehetett tőlük.
With food coma we stood up and went to our next target: the Body exhibition. I have been there once maybe ten years ago, but I couldn't remember anything so it amazed me like I saw it first exactly. If you have a chance to go, you should. It's amazig to see how our body really works when it's healty or ill. We had an extra experiement because there were some medical students at the exhibition, and they were talking about it and you could ask them questions. 
Kép forrása: body.hu
A nap utolsó programjaként pedig a Elte Füvészkertjét ütemeztük be. Odafele egy kicsit eltévedtünk, igazából, nem is mi lettünk volna, ha megússzuk bóklászás nélkül a napot, de sikeresen odaértünk. Gyönyörű az a hely. Annyira elevenemben éreztem magam, ahogy végignéztem a különlegesebbnél különlegesebb növényeket, ahogy elbűvöltek a gyönyörű virágok, és ahogy elpihentem a puha fűben. Egy egész napot is el tudtam volna ott tölteni, de sajnos a öt órakor az utolsók között kitessékeltek minket. Még mielőtt hazafele indultunk volna betértünk a kert melletti virágboltba, és míg Adri talált a kedvére való növénykét, én sajnos nem tudtam megvenni, amit kinéztem, mert csak másnaptól lett volna eladó. Ez egy pici tüskét hagyott bennem, na de majd legközelebb.
As the last program of the they we went to the Botanical Garden of Elte. We lost a little bit on our way to it, but it wouldn't be us if we didn't. But at last we arrived with luck. This place is sososooo beautiful. I felt so alive as I looked at the special plants, the beautiful flowers amazed me. I would spend a whole day here, but unfortunately it closed at 5 pm. Before we went home we entered in a flower shop, and my friend found some plants for herself I couldn't buy which I wanted for myself. Maybe next time.

Összességében egy csodálatos napot töltöttünk el Budapesten, és már tervezzük is a következő alkalom programjait. Ti mit ajánlanátok, mik lennének azok, amiket feltétlen meg kellene néznünk legközelebb?
In total we spent a wonderful day at Budapest and we planning our next trip actually. What would you reccomend, where we should go next time?

Ölel benneteket,
Virtual hugs, 
Csenge✧

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Theme by: Pish and Posh Designs