#5 Viszlát nyár! - Goodbye summer!

2018. augusztus 31., péntek

Csak néhány mondat az elmúlt nyárról. Just a few words about last summer.


Úgy érzem a nyár utolsó napján köszönetet kell mondanom az elmúlt néhány hónapért. Talán ez volt életem legboldogabb nyara, és hiszem -ha azon az úton haladok tovább, amire nemrég ráléptem-, hogy a következő csak még csodásabb lesz. Rengeteg szép helyet láthattam: Debrecen, Keszthely, Gyenesdiás, Budapest, Horvátország, Szeged, Ópusztaszer és a lakóhelyem környékén is csodás kalandokat élhettem át. Köszönöm az összes barátomnak és a szerelmemnek, akik szebbé tették a napjaimat, csodálatosak vagytok. Valamint egyúton bocsánatot is szeretnék kérni azoktól, akikkel sajnos nem sikerült találkoznom, de ahogy azt az előző posztomban is elmondtam az élet nem áll meg, ősszel nem úsztok meg. Szóval mégegyszer nagyon köszönöm mindenkinek!
I feel that I have to say thanks for the last few months. Maybe this one was my best summer ever and I believe the next is going to be even more wonderful. I've seen a lot of beautiful places: Debrecen, Keszthely, Gyenesdiás, Budapest, Croatia, Szeged, Ópusztaszer and I've had so much fun near to my home too. Thank you so much my dear friends and my love, you made my days marvelous, you're incredible. And I also have to say that I'm sorry for not meet some of you, but -as I said in my latest blog post- life is not over so you won't get away from me at fall. Thank you so much again!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Theme by: Pish and Posh Designs